Tuesday, April 26, 2005

diploM

Beste Alistratev Andrej (Andy),



Je enige competentie bij het organiseren van deze conferentie waarvan ik onder de indruk ben is het extreem vermoeide gezicht dat je telkens weer weet te trekken op het moment dat ik de kamer instap. Ik neem dan ook de vrijheid om je in te lichten over mijn ongenoegen over de manier waarop je werkelijk elke bureaucratische handeling een maximum aan tijdrovendheid hebt weten te laten winnen. Beste Alistratev: je bent een grote eikel. Bedankt voor niks.

Onder andere niet bedankt voor het feit dat er alleen een Russisch programma was. Gelukkig kostte het maar anderhalve dag om erachter te komen wat de conferentie nu eigenlijk inhield.

Ook erg niet bedankt voor het weigeren me bonnen te geven voor het avondeten in de mensa. Ik hoop dat je dik bent geworden van het schransen. Er waren immers bonnen over aan het eind van de conferentie, die de organiserende kliek dan maar heeft opgegeten?

Tenslotte heel erg niet bedankt voor alle obstructie wat betreft het registreren van mijn visum. Het kostte me maar 1000 roebel extra om Rusland te verlaten.

Groot plezier heb ik gelukkig beleefd aan het jou onder de neus drukken van de eerste prijs voor beste onderzoek en presentatie in mijn commissie 'Mathematische Geschiedenis' bij professor Borodkin. Daar keek je wel een beetje van op je neus, nietwaar mijnheer Alistratev?

Hierbij stuur ik u ook de link van de site waarop de foto's staan van de uitreiking en van de discussies in de werkgroep. Ik hoop dat je erin stikt.

www.hist.msu.ru/Departments/Inf/Photo/LMNS2005/index.html


Met vriendelijke groet,

Sandra Kleine Staarman
0000159 Universiteit van Amsterdam

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oei...gr carla

5:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

hoi lieve Sandra, van harte gefeliciteerde met je verjaardag..ik denk de hele dag aan je! kus Carla

1:33 PM  

Post a Comment

<< Home