Tuesday, April 26, 2005

Welcome to Москвa!



... Dat heb ik dan voor mijzelf op een A4 geschreven en in mijn kamer opgehangen.

En dat was dan alweer mijn derde kamer. Na 24 uur reizen stond ik dan eindelijk, compleet met natuurlijke dreadlock, doodmoe in de International Office van de Moskou State Uni. De meeste aanwezige Russen keken me nogal schaapachtig aan en deden niet echt een poging tot toenadering behalve een ongelovig "do you have an invitation??"

Eindelijk werd ik dan gered en naar een kamer gebracht. Ik was in uiterste extase: op de 16e verdieping van het universiteitsgebouw zelf! De eerste van de Zeven Zusters door mij beslapen!! Ik draaide de kraan open voor een welverdiende douche.

... geen water.

hm. en ook al geen wc. Nou, dan in elk geval de wastafel proberen. Kraan open.

... *bruin* water.


Welcome to Москвa!

:)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wat een gedoe ja....
maar je hebt het overleeft!!!
Kus..Carla

11:38 AM  

Post a Comment

<< Home