Friday, June 13, 2008

gieteR vs pomP

hey Chris,

ik weet niet of je je mij nog herinnert, Sandra Kleine Staarman. ik heb ooit uw pomp gekocht. Ik ben eergisteren ermee vertrokken naar Spanje. Na 26 uur bussen, 3 uur wachten in Barcelona, 4 uur treinen en 2 uur met de 4-wheeldrive omhoog rijden is de pomp nu aangekomen in het bergdorp Muro de la Solana. Ik stuur nog foto's als we hem hebben geinstalleerd. hij gaat onderdeel uitmaken van het irrigatiesysteem van de groentetuin (nu een gieter :D). op moment wordt de put gefixt waaruit het water wordt opgepompt (mits we genoeg regen opvangen om de put te vullen ;) )

bedankt nog en tot later!

groet!!

Sandra.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey San,
Ik mis je verhalen op je log!
Waar ben je?
Liefs,
Judith

1:34 AM  

Post a Comment

<< Home